Vibrokolónterapie- řešení chronických problémů ,nejen se střevy..

10930848_422764734566091_4617910418051491949_n

Trpíte zácpou,nepravidelně se vypradňujete,máte problém s váhou,problémy se střevy,přemýšlíte,zda jít na hydrokolón,ale máte obavy z nepříjemného zavádění hadičky do konečníku?
Víte,že střevo je jedním z největších a nejdůležitějších orgánů v těle?Vstřebávají se tu všechny živiny a látky,které do sebe přijmeme.A proto,pokud špatně funguje,může se to projevit u každého trochu jinak:
zácpa,průjmy,tzv.bezdůvodné bolesti břicha,nadváha,obezita,nepravidelná stolice,problémy s pletí,ekzém,zhoršení astmatu,alergie,bolesti kloubů nebo zad ,migrény,deprese,celková životní rozlada,nechuť do práce a života.
Čisté,zdravé a správnou mikroflorou osídlené střevo je důležité.
Nemusíte podstupovat klystýry nebo hydrokolón…jsme v 21.století a nové technologie nám umožňují pracovat v tomto ohledu už na vyšší úrovni a šetrněji,neinvazivně.A zároveň doplnění symbiotických bakterií ve vhodném poměru celkový stav vylepšuje.

Máme pro Vás velmi elegantní,šetrné,bezbolestné,neinvazivní a efektivní řešení Vašeho stavu a navíc pod dohledem lékařky>VIBROKOLONterapie!:-)

Termovibrační procedura umí snížit nervově-svalové napětí v dutině břišní,potažmo ve střevech.Dochází k zvýšení mikrocirkulace, zlepšení přenosu kyslíku a živin ve tkáních,k následnému zrychlení metabolismu,k aktivaci svaloviny stěny střevní.
Působením na bioaktivní body na těle dochází k vyprázdnění střev někdy již do hodiny po ošetření.
Zároveň snižujeme nervově-emotivní stres pomocí světelné frekvenční terapie.
To vše bez zavádění hadiček do konečníku!!!
K pozitivnímu viditelnému výsledku jsou zapotřebí 3 procedury během 3 týdnů, včetně dodržení paralelních doporučení.

Podrobnosti k přípravě před terapií a následnému konání Vám během konzultace sdělí lékařka.

Doba trvání 1 ošetření: 60 min

Naše motto

Lékařství budoucnosti bude vzájemné obohacování, spojení pradávných způsobů léčení s tím nejlepším z moderní medicíny.
Umění, v němž se po staletích nepřirozené odluky opět v jednom celku propojí magie a lék, laskavý dotyk a skalpel, léčivá myšlenková činnost, modlitba a meditace, které uvidí člověka opět jako celek.
Jsme na cestě do budoucnosti...

CentrumPlodnosti.cz

1.CENTRUM PODPORY PLODNOSTI, s.r.o.
Pavla Beneše 750/12, Praha-Letňany

Více na www.centrumplodnosti.cz

HarmonyBody

Praha 2, U Zvonařky 7 Více na www.harmonybody.cz

Klinika komplexní péče s.r.o.
Liberec:
Stromovka 286/3, Liberec-Františkov
Praha:
U Zvonařky 7, Praha 2, HarmonyBody

tel. +420 775 509 209
email: info@klinikaliberec.cz

Klinika komplexní péče s.r.o.